شبکه آموزش و پژوهش روابط عمومی

مباحث جدید آموزش،مشاوره،برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی

شبکه آموزش و پژوهش روابط عمومی

مباحث جدید آموزش،مشاوره،برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی

شبکه آموزش و پژوهش روابط عمومی

شبکه آموزش و پژوهش روابط عمومی آموزش ها و پژوهش های روابط عمومی را با هدف خدمت به جامعه شریف روابط عمومی در چارچوب اخلاق حرفه ای ارایه می نماید.این شبکه که کار خود را از دی ماه 1395 آغاز نموده است،ارایه آموزش های کاربردی و دسترسی آسان علاقمندان به استانداردهای روابط عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.شبکه آموزش و پژوهش روابط عمومی کشور علاوه بر ارایه و انتشار مقالات روابط عمومی،اطلاعات جامعی در خصوص برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی منتشر می کند.شبکه آموزش و پژوهش روابط عمومی کشور،رسانه ای برای روابط عمومی هاست که در آن می توانید آخرین مباحث حوزه روابط عمومی،ارتباطات و رسانه های جدید را مطالعه فرمایید.این شبکه از انتقادات و نظرات همه مخاطبان و علاقمندان استقبال می کند.

راهبردهای نوین روابط عمومی

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۳۴ ق.ظ

دریافت پاورپوینت راهبردهای نوین روابط عمومی
عنوان: راهبردهای نوین روابط عمومی

 پس از رشد تحولات اجتماعی و اقتصادی در قرن های 18و19 مطبوعات رشد کرد. اواسط قران 19 به دلیل اهمیت دادن به افکار عمومی مطبوعات علاوه بر اطلاع رسانی پل ارتباطی شد. اوایل قرن 20 تبلیغات جای مطبوعات را گرفت، اما یک عملکرد یک طرفه بود و اطلاعات واقعی می داند. حدود سال 1906 روابط عمومی پا به عرصه گذاشت و یک عمل دوسویه ایجاد کرد.


راهبردهای نوین روابط عمومی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
محمدرضا باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی